Saturday, July 17, 2010

Istana Kristal dan Chelsea

Pemain-pemain yang terlibat dalam Piala Dunia masih bercuti , ini memberi peluang kepada pemain muda untuk beraksi . Muka-muka stended dalam skuad malam ini adalah Cech , Hilario , Turnbull , Essien , Mikel dan Daniel "Selfish" Sturridge . Ya , ketiga-tiga Penjaga Gawang dapat bermain selama 30 minit seorang . Cun !

Essien yang baru kebah kembali beraksi dengan trademark stended beliau , longshot ke palang . TANG !! macamtu jugaklah bunyik jantung ghua . Mikel juga kembali dengan aksi stended , short and simple pass tak sampai dan pasukan lawan boleh counter attack . KANG ! bunyi ghua hentak meja .

Skuad malam ni banyak bermain seorang diri , peluang mereka untuk menunjukkan kebolehan kononnya . Tapi mereka yang tidak bersifat demikian yang menarik perhatian ghua . Ryan Bertrand dan Josh McEachran  mendapat pujian ghua . gud boy .

Essien menjaringkan gol kemenangan apabila secara ajaibnya Sturridge menghantar bola kepada Josh dan lorongan mudah kepada Essien untuk rembatan dan CELAKE , SENYAP LAH !! jeritan jiran ghua .

Istana Kristal 0 - 1 Essien .

No comments: